Försov mig..

Jag fattar inte att jag höll på o försova mig när jag hade sovit nio timmar.. Brukar sova 6 timmar annars och då går jag minsann upp.. Men jag hann i alla fall, det handlade bara om 20 min och jag fick skynda mig lite mer..

Jag fick bolero igår. Det var jättekul och mamma kom och tittade. Vi höll på med massa förvänd galopp och han var jätteduktig! Kunde fatta utan problem på rakt spår och hålla den genom hörnen. Bryta av var väl en annan sak, han var skitpigg och glad! trots att han hade gått lektionen innan.. Ulrika tyckte att jag skulle uppskatta att han hade sån jobbarvilja.. och det är ju klart jag gör..=)


Idag har jag bara ekonomi. först två timmar, sen klunch en timme och sen två timmar till.. Sen ska jag hem och jag funderar allvarligt på att tvätta+städa bilen idag.. Behöver tankas också, skräll.. Sen ska jag till lantmännen och köpa sadelhängare eller vad det heter. Det var extrapris.. Inte för att jag har nåt att hänga på än, men ändå..


Kommentarer
Postat av: Gerda

Klart du får låna den, köpet är ju inte klart än förvisso men 97%. Ska bara byta rampen + måla sen är den på töpp! Kul att det gick bra igår, det finns inget bättre än när man sätter nått riktigt ordentligt! 5000 lät lite dyrt för sadeln eller? Man betalar ju så mycket för märket, men man vill ju samtidigt inte ha skräp.. Åhh jag vill oxå göra i ordning stall, kul! Ha det så bra nu ska jag till kneget.. usch.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback