Hungrig

Är hemma hos mamma o pappa och de gör iordning mat. Det blir grillad kyckling med potatissallad och sallad med fetaost o massa annat gott..=) Då blir det nog lätt att följa tallriksmodellen. Håller ju på o trimmar mig inför beach 07. Hittills har de inte gått så bra för ja har vart för slapp. Men nu har jag lagt i en högre växel...=) En timme powerwalk varje dag. Inget godis på veckan. Får väl se hur de går.

Var ute o gick med milo imorse. Vi såg en fasan typ fem meter. Han var helt tokig. haha va kul det var. Han hade ståndskall på den men den blev inte det minsta rädd. Då blev milo skitirriterad. hahaha.

Ja håller på o väljer mellan två sadlar. Antingen en dressyr eller en allround. Båda kostar typ lika mkt, men allrounden är nyskick. jättefin. Men dr.sadeln vet jag är jätteskön. o den får ja låna hem o prova. Ah... hatar o välja.

Just nu tänker jag på en kompis som har varit modig och gjort något jag hoppas att klarat om jag varit i samma sits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback