Min

Ja nu kan ja nästan säga min Bolero. Jag tackade officiellt ja till honom ikväll. Känns väldigt bra och rätt men nervöst såklart.. Så nu är det bara o säga grattis till mig att jag ska få en häst. En egen häst. De ni!

Då är det bara o börja vänta på att de ska bli den nionde juni. Det är ju en stund kvar, men de brukar gå rätt fort mellan påsk o sommarlovet. På den tiden ska stallet bli klart, hagen bli klar. Fixa massa tillbehör som behövs. Imorgon köper jag 45 trästolpar till nya hagen. Å va jag längtar.

Nåt annat som det är väntan på nu är Karins bebis. Vilmer tror vi. Hoppas han kommer ut snart. beräknad till måndag eller tisdag, men det kan ju bli när som helst. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Helene

Grattis Grattis! Roligt, men du får inte svika oss!!

2007-04-11 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback