Påsken

Har ju inte skrivit på ett tag så de får bli en liten update:
Onsdag:  Slutade skolan vid ett. Missade bussen och fick vänta en timme på nästa. Sen åkte jag o mats hem till mig för han skulle sova över. Vi stannade hos samuels mamma som fyllde år. Hon bjöd på smörgåstårta..=) Vi åkte hem. Jag läste lite o vi åt tacopaj o kolla på tv.

Torsdag: Mats och jag gjorde ett påskris att ha inne.Jag skjutsade ner mats till åtorp. Pratade med mamma och pappa och kerstin en stund. De var på väg till stugan o lämnade två bilklädslar som de köpt åt mig. En svart/röd till renaulten och en svart/silver till volvon. När jag kom hem igen satte jag in klädseln i volvon. najs..=)

Fredag: Samuel ledig.. Vaknade rätt tidigt och samuel väntade på när det var ok att dra igång motorsågen. jag tyckte halv elva räckte. Sen kapade han och jag klöv. Riktigt duktigt..=) Sen tryckte jag på knappen och samuel la dit veden. slappt. Det blev en rejäl hög. Sen satte jag in klädseln i renaulten. najs där med. Sen slog vi vad om var telefonen var och jag förlorade, vilket innebar att jag fick hämta pizza i degerfors. LOST.

Lördag: Frukost på sängen till samuel. Godisägg..=) sen åkte vi till stugan. Där hände det massa kul saker. Vi åt massa mat o tårta hela tiden kändes det som. Sen hade vi ju den årliga äggjakten såklart.. Pappa glömde bort vart patrics ägg var så han blev sist och kunde inte få några ledtrådar. Tur att jag hittade det..=) Jag, samuel och milo fick sova i gäststugan. Så mysigt så, men varmt..

Söndag: Åkte hem. Grillade på dagen. Var nere i stallet en sväng men vi kunde inte göra något för både sticksågen o cirkelsågen var sönder. På kvällen var vi hos samuels kusiner på mat.

Måndag: Igår gjorde vi nog ingenting. Kollade på rasmus på luffen på tv. Var bra länge sen jag såg den. På kvällen kollade vi på lost. Karin har ett avsnitt som inte vi har sett än. Längtar.

Idag har jag bara vart i skolan. Sen fick jag nygräddade våfflor till frukost imose. kl halv sex..=) Romantik på den högsta nivån..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback