Seminarium

Usch vad tråkigt. Ska stå framför 50 pers o redovisa om en massa saker som jag inte ens vet om det är rätt. O läraren är ju så normal. Hälften är ju klassen så det är ju ingen fara, men de andra.. USCH. Jag brukar inte vara nervös, men det här kommer nog att vara lite pirrigt.. Det värsta är som sagt att vi inte ens vet om våran analys är rätt.. Och sen kommer han säkert att fråga massa skit som man inte kan svaret på.. Jag vet inte ens vad jag ska säga än..

Jag vet knappt hur seminariet ska gå till. Bara att vi ska redovisa. Vi går upp som nr 4.


Jag var hos lilla Vilmer igår. Han är så söt så söt. Var tvungen att låna deras dator för vårat internet funkar inte. Jag försökte krångla igång det igår. Men pappa kommer hem från indien idag, och då kan ju han fixa det. Hoppas han inte skulle flyga via danmark. Det är ju strejk där så hälften av alla flyg till sverige är inställda. Ska kolla upp de nu..


Kommentarer
Postat av: Gerda

Tja! Zaldi är säkert bra, undra om det inte är det jag har på min.. jag hade ju dån tur att jag fick låna Cattas, min kusin, sadel.. Ja det blir dyrt antar jag med allt som ska fixas, bara en försmak av vad som komma skall. =) ALLT med hästar är dyrt, men du har ju sån tur med stallplatsen =) Morfarn är nog inte helt ute o cyklar, det som är grejen är att i stallet är det ju ofta ganska fuktigt, och läder och fukt = no no. Men håller man efter grejerna så ska det nog inte vara något problem tror jag.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback