Sovmorgon

Jag hade sovmorgon till 7.20 imorse.. Alltid något. Fick för en gångs skull vara den som låg kvar i varma sköna sängen när den andra gick upp.

Igår när jag var ute och gick med milo så träffade vi på två älgar. Dom stod 20 m bort men de sprang in i skogen när de såg oss. Milo blev tokig av lycka. Även om det egentligen är fel djur för honom. Sen när vi kom hem så kollade vi på lost. SKITBRA avsnitt. Längtar tills nästa.

Sen har jag hittat en sadel som jag vill ha med. En begagnad kieffer. 6 lakan för den. Ska tänka på saken. O hur mkt jag vill lägga på en sadel.

Idag ska ja va här i skolan mellan 10 och 12. Sen ska jag till Anna och Siri på vägen hem. Det ska bli trevligt. Ikväll är det robins som gäller. 21.00 svt1. Sen känner jag nånstans att ikväll är det dags för bebisen att komma. Hon kommer åka in ikväll och bebisen kommer att födas vid två natten till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback