Vill vill vill..

.. ha Bolero ikväll.. Man kan ju hoppas iaf.. Har äntligen slutat för dagen. Skulle kännas kul om jag fick honom ikväll, och vi gjorde massa kul saker. Sen ville mamma komma o kolla om jag ska ha honom. Det blev ju så bra förra gången..

Hittade massa kul på ikea. Skulle ju bara ha ett strandparasoll men det bliev lite annat också.

Pengar imorgon... Gött. Var länge sen nu. Har ju en del saker jag vill/måste köpa. Står o velar hur mkt pengar jag ska lägga på sadeln.. Man vill ju inte ha nåt helt b men inte nåt svindyrt heller... HELP ME.


Kommentarer
Postat av: Gerda

Stina jag kommer till din undsättning! Vill du ha en allroud eller dressyr sadel? Om jag vore du skulle jag satsa lite pengar på en riktigt skön och bra dressyrsadel, då det är mycket lättare att få bra sits och på så sätt kunna använda hjälperna bättre. Skit i märken och sånt, man måste sitta bra i den och naturligtvis ligga bra på hästen. Sen är det ju upp till dig exakt hur mkt pengar du vill lägga.. Allroundsadlar kan man ju få för en 500 lapp, som duger när man ska hoppa. För jag antar att du tänker rida mest dressyr? Hoppas det gick bra o rida ikväll, och att du fick Bollan =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback