IKEA

japp. idag öppnar det i karlstad. de har pyntat alla bussar plus busshållplatsen här utanför. Där står det numera massa IKEA-soffor, tyg, lampor mm. Går gratisbuss dit. Men jag har ju bil..=)

Måste in till bergvik iaf, biltema. Skit. Som tröst ska jag därför in på IKEA. Måste. MIN servis i 18 delar är prissänkt från 249 till 99. måste ha två. eller. får se.

Sen tjänar jag ju faktiskt 150 kr när jag säljer böcker till en kompis nu. O dom kan ju inte ligga i plånboken o skräpa, så egentligen får jag mina 36 delar för en 50-lapp. om man tänker efter.

nu ringde samuel. jag kan inte köpa några bildelar, vilket gör att en 50-lapp känns ännu mera förbrukningsbar.

frågan är om de får plats i något skåp.

vilket svammel det blev. haha.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hade dom något bra på ikea? På måndag är det dags... Kommer du o hälsar på oss? Vi har nog en ny plan... =)

2007-08-29 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback