Polisförhör.

Jaha. Då har man en kriminell brorsa då. Tydligen. Dataintrång. Han ska till polisen kl 16.00 på förhör.. Så j-a fjantigt. För att han o grannen knäckte lösenordet på en killes msn. Då vart de anmälda, men jag sa då (i maj kanske?) att polisen skulle skita i en sån fjantig sak. Men nejdå. Det har de tid med. Skit i anmälningarna om misshandel som ligger i högen. Skit i alla inbrott. Men lägg ner massa tid på 16-åringar som bara skämtade med en kompis msn. De hotar tom med att pricka dom. så himla stört. Han har ju inte ens trimmat moppen..

Aja. Min dag då? Jodå, bilen gick sönder 07.06 imorse när jag skulle till mitt upprop i skolan. Kul. Får panik. Det här händer inte. Det liksom kändes som om växlarna inte ville gå i och de gjorde de inte heller. Bara varvade när man skulle köra. Så jag hann typ till hammarö (bråten) när de hände. Sen kom kerstin till undsättning o vi buttade över den till en parkering. Sen väntade jag till 8:03 när mamma kom från jobbet, så tog jag hennes bil. Jag vart ju en aning försenad, men de gjorde inget.

Så nu vet vi inte vad det är. Förmodligen drivknutarna eller va de heter. Min svärfar skulle in o hämta bilen på kärra. min nya bil. Men om de e drivknutar så är de ju sånt som händer, då slipper jag tänka att de e en dålig bil eller att ja blev lurad eller nåt.. Jag trodde ju hela lådan va sönder och såg mina livs besparingar gå i rök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback