Skolstart.

Uh. Sitter i bibl i skolan igen. usch och fy. Skulle vara roligare att vara hemma. Som jag är van vid nu. Letade parkering som en idiot. Ska ta bilen nu första veckan. Första veckan av en miljon. Sen alla noobies överallt. Så himla stirriga och nervösa. Går ivägen. Står i klungor om 50. Tittar på kartan över skolan vart de ska (LOL) Går med ögon som klot. Som kvaaarhjuul. Så var aldrig jag. hm.

Men jag har iaf haft en bra sommar. Sommaren är kort - det mesta regnade bort.

Har hittat kurslitten här med. HAHA, skolans två enda exemplar av byggkonstruktion 3 ska lånas av MIG. Jag har beställt den, men man vill ju va med från början liksom.. Nej jag ska inte ha båda själv, anna ska få den ena..

Nu ska jag surfa innan skiten drar igång på allvar.


Jo en grej till, from idag äter jag enligt GI. tuffa tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback