Årets sista inlägg

Jahopp.. Då va glada julen slut slut slut..
En jättetrevlig jul med massa fina saker och roliga stunder.
Alla verkade glada övet det som jag och samuel tomten gav till dem.

Nu är siktet inställt på nyår. Vi ska vara hos samuels syster imorgon. Det blir nog kul.
Jag har ju ett nyårlöfte såklart också.. Att inte skjuta upp saker jämt. Får väl se om jag kan hålla det. Mitt förra löfte höll jag ju faktiskt.

Det finns väl en hel del förhoppningar på det nya året.
* Få ett jobb = ha pengar att köpa nåt till sig själv nån gång...
* Köpa nytt större hus + flytta ihop på riktigt
* Rida mer, kanske tävla..
* Åka till sthlm och bo på hotell (julklapp från mamma o pappa)
* Fira 5-årsdag 24 jan.
* Examen och köpa min ingenjörsring!
* Kerstin fyller 20
+ massa mer saker.. Det kommer nog bli ett år med stora händelser o förändringar för min del..

Däremot sitter kerstin bredvid nu o neggar om att 2008 kommer bli ett bakslag för att 2007 var bra. Hon tror att eftersom inget hemskt hände i år kommer det att bli nåt hemskt nästa år..

Det blir som det blir,,

GOTT NYTT ÅR

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback