Djur..

Är underbara.
Milo åt upp min frukostmacka. Eller ja han tog skinkan. Och åt bort smöret. Mackan låg i min väska med dragkedjan för dragen. Han fick tag på mackan ändå när jag var inne i stallet och han va kvar i bilen. Den andra kvarvarande mackan råkade skinkan följa med ut när jag slängde ut den andra genom fönstret. Åt i bilen..Så ja fick en torr macka med lite smör och inget pålägg..

Innan dess fick jag gå upp extra tidigt för att avmaska Blüthner. Det gick jättebra, han var så duktig. Det var blodmask. (lilla hoppas jag..) Så imorgon på min enda lediga dag ska jag mocka ut hela hans bädd, och alla som sett bonde söker fru inser vilket jobb det blir.. Och sen såklart mocka de värsta ur hagarna. Kul dag. Regnar gör det säkert också..

Men hur mycket jobb man än lägger ner så är det värt det. För dom är underbara egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback