Lite andrum

Har jobbat på som sjutton med ett grupparbete. Och nu har vi bestämt att vi är klara för att ta jullov. Alltså inte klara med allt, men i alla fall.. Så nu behöver jag inte åka till skolan förrän på torsdag nästa vecka, på tentan.
Och fram till dess. Tentaplugg. Men de e rätt skönt för då kan jag ju vara hemma i alla fall. Har ju varit i kga hela veckan nu.. Saknar mina djur. Och samuel också såklart. ;-)

Ska förbi grodden o köpa hästkäk. Sen mamma och pappa o hämta grejer. Sen handla mat och sånt som behövs till mitt julgodis. Kanske prix, men personalen där har en tendens att uppta en del av min dyrbara tid.. nerå.. skoja. De är så trevligt så..=)

Sen imorgon. Glöggfesten, äntligen.
Sen resten av helgen sätta upp tomtar o storstäda o sånt..

Men just nu är jag så lycklig att slippa karlstad ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback