oooo..

Skola hela veckan utom fredag. 8-16. Grupparbete..
Hinner ju inte direkt skriva här.

Blütjner är iaf bra nu tror jag.
Milo fick jaga i helgen och jag var nästan rörd till tårar av hans lycka.

Sen ska ja ha glöggparty på fredag med min mamma o mina systrar. Ser fram emot. Ska baka leilas rocky roads. De ser något goda ut om man säger så... mörk choklad, dumle, jordnötter, pistagenötter och marshmallows i en härlig blandning.

image9
mmmmmmmm....


För övrigt hoppas jag att staffan på nybygget kommer brinna i helvetet. Eller åtminstone bli av med alla hans djur och aldrig få tillåtelse att köpa nya.


Kommentarer
Postat av: Helene

Håller med om Staffan... han skulle inte få ha djur!!!

2007-12-12 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback