Fettisdag

Idag är det slit. Usch. Jag börjar kl 13 men är här nu och ska jobba lite.

Ikväll är jag bjuden på middag+semla hos Karin och Patric. Det ska bli roligt. Det är kul när man har något att se fram emot. Det är lite lättare att gå upp på morgonen då..=)

Det är tråkigt att vara helt själv i ett hus. Ingen att prata med och ingen som väsnas. Helt tyst. Skulle mycket hellre ha sportlov och vara i Lofsdalen jag med. Men jag får väl försöka se nån fördel. Jag kan bestämma själv vad och när jag ska äta. Min dator är alltid ledig. Jag kan få studiero för det finns inget annat kul att göra. Jag har ett garage till volvon. Det sistnämnda är nog det bästa. Måste tvätta den någon dag nu. Imorgon kanske. om jag smiter från studiebesöket lite tidigare.. känns som jag kan allt om vågmästaren iaf, det är ju det enda vi pratar om..


På fredag blir det kul. Samuel och jag ska iväg till ett ställe. Och Samuel vet inte var vi ska eller vad vi ska göra..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback