Lagen om Offentlig Upphandling

Ja det är det som står på mitt schema idag. Fick frågor klockan 8.15 som ska vara besvarade kl 13.15. Jag är just nu (kl 11.12) på fråga 12 av 20, men då har jag de svåraste kvar. Jag ska kolla in en häftig hemsida nu som ska ge mig alla svar tänkte jag. Egentligen är den inte så häftig. Man kan söka på ord i lagtexten istället för att leta efter ordet i papperskopian.

Sen ska jag hinna äta med. Är själv idag för Anna latar sig hemma.. haha nerå.. Hon räknar säkert..=)

Igår var det jättebra sthlm live för min stora idol Magnus Betner var med. Han kommer till örebro o uppträder i maj. Han är bäst. Han skämtar om det allvarliga på ett sätt som visar vad sjukt allt är, om man tänker efter. Sen hatar han dem han vill hata. Av valda, ofta motiverade, anledningar. Sen verkar han alltid lite halvt irriterad och sur, man ser honom sällan le. Och han har visat sig ha samma värderingar som jag har och han lägger fram dem som att det vore sjukt att tycka på nåt annat sätt...

Dagens citat á la Betner: "Om Ebba von Sydow och Runar fick barn skulle det barnet vara satan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback