Milo 1 år

Oj vad fort de har gått... Det innebär ju att han snart har vart vår i ett år också.. Om typ två månader. Han fick paket i morse. Hans favvo-godis med viltsmak. Så det låg han och smaskade på. Sen fick han ju sovmorgon med husse, inte fy skam det heller. Själv var man tvungen att åka tidigt.

Jag har suttit här o slösat tid istället för o jobba. men jag orkar verkligen inte.. Allt går bara dåligt iaf. Man får inte tag på rätt personer. Har för mycket att göra i ena kursen. tycker inte alls om den. Den andra kursen är lite mer mänsklig, dessutom har vi bara eget arbete där den här veckan. Skönt. Jag ska vara hemma på torsdag o fredag.

O på torsdag ska jag ta med Milo till veterinären på förmiddagen så åker vi hem till mamma sen så han får hälsa på lite. Så att han får nåt kul efter det tråkiga..

Ikväll är det ridning. Hoppas ja får vilfora igen. Hon är så go o försöker så gott hon kan. Oftast..=) Ja känner mej liten bara när vi går bredvid varandra.

Jag tror jag åker hem nu. Ingen vits o sitta här o surfa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback