Namnsdag

Idag har jag namnsdag, Evelina. Hittade några lotter vid min matlåda imorse. De var från Samuel och MIlo. Ska skrapa dem sen när jag kommer hem från skolan. Hoppas jag vinner flera miljarder. Eller en tia i alla fall.. Ska köpa lite häften och grejer sen för 320 kronor. Usch..

Helgen var väldigt lyckad och trevlig. På fredagen kom Kerstin och Johan och åt mat. Det var gott o alla blev mätta. Sen åkte vi och bowlade i laxå. Det var kul men ja va rätt sämst på de.. Men tillslut gick de lite bättre så då gick ja om Johan i alla fall. Kerstin ledde först stort men sen kom Samuel ikapp, men jag tror dom bestämde att det blev lika.. Så sammanlagt vann iaf jag och Samuel över dem.

På lördagen tog vi det ganska lugnt. Var nere och åt lunch hos Samuels mamma. På kvällen blev det såklart melodifestivalen och hemmagjord pizza. Det var kul eftersom det blev en sån skräll.. Tyckte inte direkt att nån låt var bra, hon läraren va ju duktig, men jag tycker inte att en lugn låt ska vinna allt. The Arks låt var ok och jimmy jansson var nog min favvo om jag måste välja..

Igår var jag ute på långpromenad med Milo. Skönt med sol och ingen blåst, bara -4 grader. Sen räknade jag lite inför tentan (kom nyss därifrån, gick bra). Sen åt vi mat som samuel gjorde, jättegott. Sen kollade vi på tv och sen gick vi o la oss.

Idag är det skolan till fem, sen ridning. Ska skriva arbete nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback