Studiebesök

Sitter i skolan o ska egentligen jobba, men orkar inte riktigt.. Ska på studiebesök kl 15 på NCC med mentorsgruppen. Det är min mentor som håller i det hela så det är väl bäst att dyka upp..

Har en låt på hjärnan som inte vill bort. Det värsta är att texten är lite speciell.. Den heter gör mig inte till en pappa. Mats laddade ner den igår o vi lyssnade på den ett par gånger.. Dene  helt sjuk. Typiskt mats.

På fredag ska kerstin o johan komma hem till mig o samuel på en bit mat.. Sen har vi ett litet event planerat efter det. Ombyte krävs. Och de vet inte vad vi ska göra, men kul blir det..=) Funderar lite vad vi ska bjuda på...

Jag har en liten rolig kommentar på att de avlivade Hot Shot. Jag berättade för Kerstin och sen sa hon tydligen det till pappa när jag bytte om. Sen hör jag hur pappa ropar VA?!! HAR DOM AVLIVAT HOT SHOT?! Helt upprörd. och frågar med väldigt allvarlig/arg röst om dom inte kunde ha botat honom istället. Det här är bara kul om man känner pappa.. att han blev så upprörd när han kanske inte ens vet vem hästen är, bara vet att jag brukar/brukade ha honom ibland..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha, ha! Typiskt pappa. Han är så spontant dramatisk över saker som för honom borde vara ganska små. Han är ständigt utsatt för att leva i en MYCKET lokal misär. Jag har ett mattips till "Kerstin&Johan-kvällen" som är hyfsat billigt (läste om din ansträngda ekonomi). Hemmagjord pizza med hemmagjord pizzasallad, marängsviss efteråt. Jag har fler förslag om du behöver! Vad är det för event? Kul att äntligen läsa din blogg, blev sugen på att starta en också... STOR kram på dig lillsyrran!

2007-02-08 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback