Trött, hungrig och förvirrad..

Ja de är jobbigt med måndagar. Sitter i skolan o letar efter info om bostadssituationen i Karlstad. Ska samlas för ett grupparbete kl elva, men jag var här vid nio för att förbereda mig lite. Egentligen börjar vi kl 13 och det är en lyckomåndag, men grupparbetet förstörde den. Och i och med att ja gick upp tidigt så var det länge sen jag åt. Och nu är jag hungrig. Och jag kommer inte ihåg vart vi skulle ses, har inte nummer till nån heller.. Så ja får väl försöka hitta dom sen.. nu kanske..

Idag ska jag till stallet men det känns inge kul för dom har avlivat min älskade älskade Hot Shot. Jag vet att han var sjuk och att det var bäst så, men jag hann ju inte ta farväl av honom. Hade jag vetat om att han inte skulle finnas mer hade jag ju gått in till honom en sista gång. Det är så man får ont i magen bara man tänker på det. Jag är såklart medveten om att han inte var min men han var ändå min. och jag kommer sakna honom för han var världens bästa.


Synd om Sara med, för de hade tagit bort Emir också, hennes raring. vet inte varför...

USCH VAD TRIST.


Nu ska jag däremot gå iväg till nåt kul. Inte.


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback