Valentines day.. <3

En rolig dag som man kan använda till att visa sin uppskattning. Jag har skickat massa små gulliga hälsningar. Och fått en del (betydligt färre än så länge) tillbaka. Inget jag tar dirket allvarligt på men ändå.

Ska väl inte fira så värst mkt idag, eftersom vi är på olika håll jag o samuel. Men imorgon kanske..=) O hemma i kga lär de väl inte bli nåt firande, eftersom alla hjärtans dag är ett kommersiellt jippo. Jag tycker man kan fira det med små medel som betyder mycket. Man behöver inte köpa nåt, de räcker med att klippa ut ett pappershjärta och skriva en hälsning på det. Jag tycker ju som vanligt att man ska fira allt som kan firas. För att komma bort från den gråa vardagen. halloween o alla härtans dag infaller båda i mörka tider som bara är en väntetid på nåt annat, julen resp våren. Bara det är ju en anledning o fira, för att man måste ha nåt kul då med, för att överleva.

Jag tror jag ska baka nåt till Samuel. Och milo ska få hans favvogodis, mjukt tuggben med viltsmak. Ingen större investering det heller.

Det jag allra mest önskar är att jag inte får nåt dyrt av samuel. Jag vill att han ska förstå att jag hellre vill ha EN av min favoritblomma gerbera än 10 000 röda rosor. Eller en massage. Eller en dikt. Eller en fika. Den bästa sak jag fått av honom på alla hjärtans dag är ett JÄTTEstort hemmagjort hjärat med en dikt på.

Nu kommer snart Partic L o hämtar mig, slipper ta bussen idag. yes..=)


(om de är några stavfel i de här inlägget så beror det på att ja har flimmerblick, så ja kan inte lläsa ordentligt.. orkar inte förklara ve de innebär, men ja ser typ inget på en stund..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback