Hur hamna jag här?

Jaha. Som ni ser har även jag hittat hit. Kommer väl att skriva här då o då när jag har lust.

Mitt liv just nu:
Går mest i skolan tycker jag. Har ett arbete som ska lämnas in i morgon, ett hus som jag har ritat. Nästan klar, kommer att hinna utan panik. Och sen ett arbete som ska in på fredag, ett hus som vi har räknat på. Det kommer vi nog att hinna det med men kanske lite mer panik.

Har en total avsaknad av pengar. Fattig student så att säga. Men snart vänder det. om ett o ett halvt år kan jag börja jobba, om jag hittar ett jobb. Och då är de KA-CHING.


Har min underbara samuel som betyder allt och lite till för mig, 4 års dagen is coming up. Shit vad fort de har gått.. Haft ringen i tre år. Har ett hus med honom med som jag är i så mycket jag kan. Men ibland blir de för långt o åka om man slutar sent och börjar dagen efter, då sover jag hos mamma och pappa.

Jag och samuel har världens sötaste o goaste hund, milo. Han är snart ett år, de har också gått fort. Han är en liten blandras som har en vilja av järn och ett hjärta av guld. Jaga kan han, och snarka.

Sen har jag ju min familj också. Lillasyster Kerstin som är min allra bästa vän. Går i trean = tar studenten. Storasystrar Anna o Karin, tvillingar. Karin har två pojkar och en tredje på väg. Anna har en flicka. Alltså är jag moster till snart fyra barn. Sen har vi då lillebror Mats som mest sitter vid min dator eller ligger i min säng och underhåller mig när jag jobbar på min dator. mopeden gillar han väl med.

Och om ja ska återgå till mig själv så kan jag ju också berätta att jag tycker om hästar. Är med i den kända mån 19:30B gruppen. Vi håller på med fika och umgänge. o lite ridning när vi hinner.. Skulle vilja ha en egen häst men tiden finns inte nu. Kommer oftast hem dför sent och då har jag annat för mig. Skolan typ. Hinner ju knappt va ute och gå, men försöker så ofta jag kan att ta mig ut. Har ju en deal med mig själv på gång nu: -7kg innan sommaren, annars får jag inte köpa en ny bikini i år. (brukar alltid göra de annars..) Jag får väl uppdatera här hur de går, annars kanske ja bara fuskar..

Oj då de blev ett ganska långt inlägg de här, men så seriös kommer jag nog inte att vara sen..
Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback