Morgon

Är uppe redan nu kl 8 fast jag inte börjar förrän klockan 13. Jag ska snart gå ner till Kerstin som är hos Karin. Kattvakt och så. Sen kommer mamma ner dit med fast med bil och så ska vi äta frukost tilsammans. Trevligt trevligt. Hoppas solen hinner titta fram lite mer. Ska gå i mina nyinköpta skor, provade dem igår med.

Jag har fått hem nya rockyfilmen och nyaste beck (gamen). De ska bli kul att se dem, inte för att ja vill se rocky men samuel vill jättegärna se den. Svensk text va de till och med.. Den kan han få i present kanske...

Imorgon är jag äntligen ledig. Har väl lite o göra, men jag kan i alla fall vara hemma. Då blir Milo glad så han slipper att gå upp så tidigt.. Han är en lat tonåring just nu. Ganska kul att skratta åt honom.


    Milo är väldigt liten och sover, nu är han stor och sover

Nej nu måste jag nog gå om jag ska hinna dit i rimlig tid, så att jag hinner hem i rimlig tid, så att jag hinner duscha en stund och sen åka till skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback