Nu kan jag snart ta helg..

OH VA GÖTT.. Bara slappa hela helgen.. tre kurser att lämna bakom mig.. Och nästa vecka får ja börja med når nytt.. Alltid lika kul i början när man är ambitiös och positiv.

Idag får jag svårt om jag ska se på lets dance eller så ska de låta.. Dagens i-landsproblem. Men ja kan ju alltid försöka se båda eller nån repris. Ja tycker nog egentligen att så ska de låta är bättre, för då kan man tävla hemma och de e kul när man kommer på före dom på tvn. Sen tycker ja peter settman e kul, ganska barnslig men väldigt snabbtänkt. Men i lets dance har dom finare kläder och lasse brandeby är kul att se. Nya peppe typ.. Aja får väl se va de blir..

Sen måste ja hem och fixa en film åt karin, de ska till våran stuga i lofsdalen och ville ha med en film som är min, men ja glömde den i åtorp. Bäst att bränna en ny kanske. Hoppas den finns kvar på datorn.

Nu ska jag printa de sista. Måste gå till fucking tryckeriet för o skriva ut i den storleken. Sååå otrevliga, de e väl inte mitt fel om dom jobbar där dom gör. Sen slutar jag 10.30. WIIIIEEE!


Take care och trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback