Ny vecka

Veckan började helt ok.. En väldigt slö måndag som avslutades med en kul ridlektion. Träffade Gerda och Marcus med och det var kul såklart. Men dagens chock var i alla fall när min lärare ringde till min mobil. Hon skulle säga att hon hade förklarat ett tal fel för mig. Hur har hon mitt nummer? hmm..

Idag är jag avis på att Samuel är hemma och ledig. Det är han imorgon med. Jag vill också vara ledig. Istället får jag gå i skolan till 17 varje dag utom fredag, då slutar jag 14.. Usch vad tråkigt. Då är det mörkt när man åker och mörkt när man kommer hem... Och ingen bil har jag heller.

Men det finns såklart saler som är bra också. Jag hittade 250 kronor i min plånbok som jag hade glömt bort. Jag ska kolla på saltön ikväll. kerre spelade in det så jag kan kolla på de idag istället eftersom ja red igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback