Bakdag

Oj oj vad jag bakade igår. Mats fyller år idag så det var därför. Det första jag gjorde när jag kom hem var att åka o handla med mamma, både prix och kronhallen. Sen på hemvägen hämtade vi pizza..=) Så åkte vi hem, packade upp allt och åt. Sen var det bara att sätta igång med storbaket. Elva blev allt klart.. Mänder av allt. Gjorde dubbel sats av ett par kakor av bara farten. Tänkte tydligen inte. Sen ska tårtan göras idag, men de fixar mamma. Det tar faktiskt lite tid att baka...

Och imorse var jag på bagarns brödbod och köpte wienerlängder att bjuda på som tack för att jag fick jobba här. För er som har missat så är det ju min sista dag idag. Gött gött. Så jag jobbar mellan 8.30-15.00 idag. Bara sex timmar. O snart är det frukost med macka. Jag ska bara äta hela dan känns de som..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback