Idag + Imorgon

... Sen är jag ledig. SEMESTER MED STORT S. Ska ju vara ledig på fredag sen har jag två timmar till att ta. Vet inte om jag tar dem idag eller imorgon. kanske en idag och en imorgon. Får se.

Har väl inga direkta planer för vad jag ska göra och så. Får väl se om vi kommer iväg nånstans. Skulle vilja till västkusten, men de e så svårt o hitta bra boende. Antingen är det för dåligt eller för dyrt. Man får väl tälta.. hehe. Sen skulle jag vilja till öland, men det känns sent påtänkt. Sen tyskland. Men det får nog bli nästa sommar så man kan handla rejält..=)

Det ska bli skönt att vara hemma med. Ska ju kanske köpa en pool iaf. Nu börjar det ju kännas som sommar, så då kanske man blir sugen. Sen ska ja sola och grilla. Vara på stranden. Picknickar. Äta massa jordgubbar och melon. Umgås. Rida. Och sova såklart.

Ville bara sätta in en bild på en av mina favvosar. Tänk om man vore så bra...

image25

För er som inte vet nåt om ridsport så är det Jan Brink på Briar. (som f ö är född 91, trodde han va yngre..)

Kommentarer
Postat av: Gerda

Ja du Stina, ungefär sådär ser det ut när jag rider. Ha! Hamnade tillochmed på akuten idag, Cazzo sutta av mig, när jag red för intruktör o allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback