Nya arbetsuppgifter

Det känns skönt att vara klar med köken nu. Började tröttna och då går dagarna såå sakta. Nu har jag lite roligare jobb. Brandskyddsritningar. Jag sitter typ o ritar in nödutgångskyltar och brandsläckare o så. Träligt om man ritar in dom på fel ställe, så nån följer skyltarna och kommer till en återvändsgränd eller nåt..=/

Jag vill att det ska vara fint väder i em-kväll. Iaf uppehåll. Men ja brukar ju inte få som jag vill med sånt, så man kanske ska sluta hoppas. Skulle vilja ta med pållen bort från hagen en sväng. Kanske ingen lån bit, men man får väl ta lite i taget. Tror inte jag rider iaf. Vill ha sällskap eller en paddock när jag rider honom första gången. Och jag har inget av dem idag. Just nu känner jag att jag VERKLIGEN vill rida på banan. Och börja träna upp honom så man kan rida riktiga dressyrpass. Känna på vad han kan. Se om man kan locka fram den där medlesvåra dressyren som han en gång tävlade i. Inte för att jag kan med den, men ändå..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback