Shoppat..

Nej då de e klart de inte e nåt kul till mig. Som kläder eller så. No no no. De e ju till Blüthner. Har beställt en martingal, benlindor, longerings/tömkörningsgjord, halsförlängare, longeringslina, reflexer o en svettskrapa. Och nu är det bara att vänta på att sakerna kommer, samt förtränga räkningen. Inte alls så mkt som jag vill köpa men det är så mycket som jag kan köpa. Hittade inget tillräckligt snyggt dressyrschabrak, men ja får leta vidare. har ju ett fint iaf..

Nej. jag har inte ridit än. Ser ingen mening att stressa. Vi har gått promenader i grimma och tränat på att vara ensam. Samuel ledde honom i galopp, så fort skulle inte jag kunna springa. Men det såg bra ut. Inget hets utan en rund fin galopp. Sen känns det inge kul att ge sig ut på en ridtur i regnet. spec inte med den sadeln som suger åt sig vatten.

Var är solen? 



3 dagar + idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback