Trött.

Idag var det svårt att ta sig ur sängen. Skittrött. Verkligen. Så nu sitter jag o vill hem. Orkar inte tänka känner jag.

Det var en som hade mailat på annonsen på renaulten som jag la ut igår. Så ville han att jag skulle skicka bilder på både de ena och de andra. PLUS att jag skulle scanna in bevis på alla reparationer och serviceboken. Jag bara, nej du får komma och titta om du är intresserad. Nåt säger mig att han inte hör av sig. Jag har väl bättre saker för mig när jag kommer hem än att anstränga mig för hans skull. Sen skulle han iaf aldrig hört av sig. Det finns ju liksom redan fyra bilder i annonsen. J-vla t*rk. Om man ska ha en bil är de ju iaf bättre och göra en bedömning på det man ser live. Att åka från örebro är ju inge långt ens.

Ikväll ska jag titta på lite beg. hästsaker. Ja jag är snål, men ja kan väl köpa finare sen då. Spela roll. Stigläder+byglar för 200 är billigt. Senskydd för 100 är billigt. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback