Mitt mellis..

Igår hade jag med vattenmelon i en påse till jobbet som ja skulle äta på e-mid-fikat. Sen när jag kom hem så såg jag att jag hade glömt äta den. tänkte väl att aja, jag äter den imorgon (idag).

Så nu skulle jag öppna påsen o njuta av min melon. Då har den ruttnat o stinker. o är alldeles mjuk..
Usch va tråkigt. Jag ville verkligen ha den. Men jag kanske kan köpa en ny idag. Eller om mamma har en.


image21

Ska kolla på en bil idag..=) Men den kostar ganska mycket. Men den bilen är värd de pengarna.. En passat kombi 1.8T med drag.. Visserligen en 98, men den ska tydligen va välskött. Den fanns i kga också så det är ju ingen jättehemsk resväg direkt. Har första tjing på den..=) Ska byta upp renaulten lite innan den rostar sönder totalt, så volvon ska va kvar.  De skulle innebära att vi har två kombisar. vuxenpoäng eller what?


Kommentarer
Postat av: Syster anna

Låter som en bra bil. Lägg den inte i en påse bara... Var tvungen att kolla lite här, var så sänge sen! Fina bilder.

2007-06-29 @ 12:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback