MONEY

Ah. va skönt de kändes o ringa telefonbanken idag o kolla mitt saldo.. Nu kan ja betala igen lite skulder till mamma o pappa. Sen kan ja lägga undan en massa pengar. Till ullared. Sen kan ja tanka mobilen. på tiden. Är ju inte van vid såna här summor på mitt bankkonto. Jag räknade ut att om jag skulle räkna om min timlön till en vanlig månadslön så skulle den vara nästan 22 000. (brutto såklart, men ändå!)
Då kan man ju drömma lite om va man skulle få sen som färdigutbildad.....

Jag tänker fortfarande på en bil som blev påbackad vid stallet igår. O hon som gjorde det bara drog. Känner mig som en medbrottsling.

Kommentarer
Postat av: Gerda

Pengar är aldig fel! Då kanske man kan öschla 360 spänn uta att gräma ihäl sig. Ska bli intressant o se om det blir nått med det där haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback