Oj då.

Kollade mitt saldo på kortet. Det visade sig att jag hade -25 kr på kortet. Fattar inte hur de gick till. Det måste helt ärligt ha blivit något fel.. Jag kan ha glömt nån sak som jag köpt, men det tror jag inte. Ska kolla på internet sen med, men jag har ingen dosa med till jobbet direkt. O de är ju ändå ett tag kvar tills lönen kommer.. Hoppas de får innan midsommar här..

Fick reda på att jag får 120 kr/tim + sem.ers...=) jag är skitnöjd. O så när vi skrev under pappret sa chefen, nästa gång skriver vi inte praktikant här, utan ingenjör. Jag bara, ja det skulle ju vara kul.. eller nåt. kommer inte ihåg. han har antytt jobberbjudande flera gånger. O sen hörde jag en annan anställd som sa nåt om att "ja, det är stina.. bla bla.. sommarjobbar här.. bla bla.. ska väl jobba här sen... jag bara jaså?


Nog om pengar. Jag har hittat två nya hästar. En arab och ett halvblod. vet inte än om jag vill ha nån av dem, spec inte araben. Känner mig lite skraj för araber. Men de bodde typ nån mil från varandra så då kan man ju isf kolla på båda.. jag mailat med ägaren till halvnlodet, o hon trodde att hon (hästen såklart) skulle få de bra hos mig. Ja ska ringa o ta reda på lite mer facts. De var bara i mjölby oxå. inte ens tolv mil.. helt ok.

Nu ska jag snart äta tänkte ja..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback