Om bloggar o lunarstorm

Haha. De va några arbetskamrater som satt o pratade om onlinespel som deras ungar höll på me. Sen börja dom o prata om hamsperpaj o dom sidorna.. Sen sa en nåt om " Finns de inge som heter lunarstorm också?" O sen började en diskussion om att de va blandade åldrar o så. Sen sa en, "ja men de e väl mest 14-tjejer som håller på med lunar..." Jag tänkte njaeee... Kände mig träffad. nog för att ja typ aldrig anväder lunar, men ändå..

Sen börja dom prata om bloggar. " Vem orkar sitta o skriva skiten, och framförallt vem orkar läsa?!" Ja kände hur jag bara. Oj då, verkar som om de bara e ja som har en blogg här. Men vadå, ja skiter väl i om ingen läser min blogg, men nu vet ja ju att de folk som gör de.. O jag tycker de e jättekul o läsa andras bloggar. Allvarligt alltså. Jag tycker att de e synd att inte alla jag känner har en blogg. Skulle ju va skitkul.

O förut när ja satt på lunar o snoka lite så tänkte jag att de skulle va bra om alla hade sin bloggadress där, så man kan snoka på deras blogg ist. Läser man lunarbloggen så vet som ju att man snokar.. Hahaha. *Fjortisvarning*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback