Snart lunch

Bra de.. Men jag är faktiskt inte så hungrig. Man får ju macka här vid halv tio, så då håller man sig ju mätt ett tag. Rätt lyxigt faktsiskt för annars skulle man ju hungra ihjäl innan lunchen. Eftersom man äter frukosten vid kl 6. 

Aja. Idag har det vart riktigt kul att jobba. Fick lära mig massa spännande saker. Typ Arkitekt-tips om hur man får skisser o så att se snygga ut. På data-sättet. För hand vet man ju liksom.. Håller på o ritar lägenheter. En bygglovhandling. Sen kommer ännu roligare, för då ska jag få rita kök..=) Tyvärr inte i 3D, men ändå. Bestämma lite hur folk ska ha de.. =) Han sa att de ville ha mycket lådor.. De är ju rätt inne nu..


För övrigt så är jag irriterad för att den som står före i kön till "min" häst aldrig åker dit o kollar på den. Hon hade tjutit om att " jag kommer aldrig få tag på en häst, för jag hinner aldrig kolla på dom ens innan de är sålda.." men bu-hu då stackars dej då. Så säljaren hade lovat att hålla honom tills hon hade hunnit titta. Sen kommer hon inte när de hade bestämt. För det var ju så långt för henne o åka. Hon bor i örebro. 8 mil längre än jag åkte. WOW vad jobbigt. Jag såg annonsen på fredagen, åkte på onsdagen för de kunde inte på den helgen.. Sen hade hon sagt nåt om att ägaren skulle posta kontrakten o så skulle hon sätta in pengar på hennes konto. UTAN att titta på hästen först. STÖRD ELLER? som tur va gick inte ägaren med på de. Hoppas att hon skiter i örebro-tjejen o väljer mig istället... 


Hon sa iaf att det skulle kännas bra o sälja till mig. Att jag o hästen fick en fin kontakt..=)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback