Äntligen sova!

Ahh. va trött jag är. Och värre blir det imorgon. Ska ju liksom upp om fem timmar. Har suttit uppe med en stålstomme till en bilhall tills nu. men nu är det klart. Sen skulle jag väl kanske lagt ner mig lite mer i den rapporten vi ska opponera på imorgon. Läste den iaf, men jag orkade inte tänka på vad som var bra eller dåligt. Jag får fråga anna om det, det är ju hennes grupp som skrivit den.
Jag ska vara moderator och leda opponeringen. Det känns rätt lugnt. Får läsa lite snabbt innan hur det ska gå till bara...

Det lär ska bli minst en energidryck imorgon. Har ju en på lager. För det första så kommer ja va trött i brist på sömn. För det andra har ja först föreläsning 8-12. sen kommer den roliga opponeringen mellan 13-17.

Jag sliter bara så hårt idag för o få va hemma på torsdag. Sovmorgon.


Snart är det påsk!! Då får man äta godis och vara i stugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback