Bad day/ Nice day

Igår va de verkligen illa. SCH. Orkar inte ens skriva om de..

Idag började dagen rätt illa. Somnade vid tolv o vaknade fyra o mådde illa. Så då åt ja yoghurt o ansträngde mig för o inte spy. Ja försökte tänka på vad kerstin sa: Du har ingen feber = Du är inte magsjuk. Det plus greys anatomy plus sjunde himlen räddade mig...  Somnade om typ en kvart innan klockan ringde.

Men sen började de bra. Tentan gick helt ok. OCH bilen (BUF) gick igenom besiktingen med blankt papper!! WIIE! Sen kanske ja ska på stan en sväng med kerre. Hon skulle ha nån väska o undrade om vi skulle lägga ihop.. får se. Sen ska ja hämta mitt däck på volvo. de som vet om vad som hände igår vet bakgrunden.

Beställde böcker för 675. Sen kommer de andra på 300. sen kommer busskort 645. Jaha, och kvar fanns.. 0 om jag har tur. -xxxx om det är som vanligt.

Aja. nån gång får väl jag lön jag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback