Helg

Vad skönt det är med helg. Ledigt och bra. Idag har jag o samuel vart förbi stallet en sväng o tittat på min eventuellt blivande häst. Han var jättego att stå o klappa på o samuel verkade fastna för honom. Jaja, får väl se hur de blir. Klart de e lockande. Jag ska försöka få honom ett par gånger nu så ja får prova lite. Men annars verkar han passa mig perfekt..=) Lugn o snäll. O skitkul o galoppera på.... :D
När jag har tittat på andra hästar har det känns så nervöst så man närstan får ont i magen. men nu käns det bara kul rakt igenom. Märkligt...

Sen gick jag och mamma en promenad. Och nu ska ja sega lite till klockan sex typ. Då kommer helene o hämtar mig o sen ska vi på partaj. Hoppas de blir kul, känns lite b kanske eftersom jag inte känner hon som har festen så bra. Men hon kanske tycker de e kul om de blir en extra. Sen ska samuel hämta mig.

Imorgon ska vi ner o kolla hur vi ska göra i ordning stallet. kul o planera lite. Sen blir det väl kanske en promenad med vovvisen. Kanske lite skolarbete med. Börjar bli dags nu...

Nu ska jag gå ner. Vi kanske ska åka och handla något. Jag vill bara åka till stallet och provrida. Men ja får hålla mig till måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback