Måndag

Idag kände jag mig inte alls motiverad till att gå upp kl 5 för att hinna till en redovisning på en kurs som inte ens är kul. Men det gick väl ok på redovisningen i alla fall. Och nu har man en lång väntan till klockan blir ett så man kan fråga lite frågor och sen åka hem. Alltid så boring veckan innnan tentor och över huvudtaget i slutet av kurser. Mycket jobb liksom.

Men ikväll får ja iaf roligt. Ridning. Förhoppningsvis på Bolero så jag får känna om jag tycker om honom eller inte. Hoppas jag gör det. Var ju nere i stallet igår och mätte o kollade. Det finns plats för två stora boxar + att det blir utrymme kvar för sadlar o sånt. Sen finns de t o m en seriös foder-behållare som man kan fylla med foder och sen bara öppna så rinner det ut. Sen måste taket höjas en bit. Men det ska nog gå.
Alla pelare stod helt bra för de måste inte flyttas. Bara en eller två men de blir ingen skillnad. Här har man minsann nytta av att vara nästan byggingenjör. Sen är det en liten vägg som ska rivas också men den är inte bärande så de e lugnt. Det finns lite jobb, men de kommer o gå bra. Sen är det såklart en del städning och småfix med, men det är ju bara kul..=)
image6Bolero



Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback