Mika

Mika är så grym. Ja gillar verkligen grace kelly. De e nog min favvo just nu. (som vanligt räknas inte lasse in till favvo just nu..) Men han är så konstig. Mika alltså.. Och han sjunger så himla ljust. Jag har den låten i huvet jämt just nu..

I could be brown
I could be blue
I could be violet like sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like

För övrigt så är jag äntligen klar med mitt projekt. Och jag har just gjort sista deltentan. Nu är det två saker kvar. För det första Byggprod.tentan på tisdag. Massa läs-plugg som jag hatar. För det andra stålkursens överkurstenta på torsdag. Frivillgt räkneplugg som är bra mkt roligare.


I helgen ska ja förutom plugga ta de rätt lugnt. Samuels mamma o dom kommer på mat ikväll. Sen ska vi ner i stallet o fixa..=) Va där igår och samuel hade gjort jättemycke. De går rätt bra faktiskt. Sen hade han fått köpa 100 skivor för 500 kr. De e såna fina spånskivor med typ vit plast på sidorna så de tål fukt. Såna är eg. skitdyra. vi räkna på att de skulle behövas typ 25 skivor och att det skulle gå på kanske 5000. Så nu har vi mycket mer PLUS att de blev billigare..=))) Så nu kommer väggarna bli skitfina. Då har man ju råd o måla i vilken färg man vill med. Om man inte vill ha vitt de e ju oxå snyggt..

O om man tjänar in pengar där kan man ju lägga lite på att få en stor fin hage..=) Eller fina tillbehör till hästen..=)

Sen kan ja ju passa på o skriva att de kommer handla mkt om häst plus stall i bloggen nu. De e ju mina tankar om ingenting. O just nu är tankarna på det området.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback