Skräp

Ja.. Nu har ja ätit alldeles för mkt skräpmat.. USCH. Var nyss på mc o åt. I går åt ja en halv kebab-sallad och i lördags en hamburgertallrik. Tre dagar i rad.

Var o tog kort på saxin förut. Samuels mamma ska få i present... hoppas ja inte förstörde alla kort med mina blinkningar..

Sitter o sölar just nu. Väntar på att få åka iväg.. Kanske skulle chocka genom att vara där innan Sara o Helene kommer... hmmm... Eller så gör jag som vanligt. Ska bli kul att rida. Känner mig laddad, men dock för mätt.. Såg att Gerdis hade skaffat en blogg nu med.. Najs.. Alla borde ha. Inte för att ja har haft min så länge, men ändå..

Imorrn eller nåt ska ja lägga ut bilder på min familj här. Från halloween hahahahahaha... Så att alla kan se hur normal familj jag har.. Och ingen kan stoppa mig...muahaha..

Kommentarer
Postat av: Gerda

Ja du Stina, Gerdis har en blogg men oxå vinterkräksjuka! Usch fy fan! Hoppas det gick bra o rida igår, hade tänkt komma o kolla men det gick ju inte av förklarliga själ.. Kram

2007-03-06 @ 12:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback