Tankspridd

Ja jag tänker nog på allt annat än skolan. Börjar känna mig skoltrött. Jag tycker de e såå jobbigt/tråkigt just nu. Vill bara va hemma. Jämt. Varje dag. För alltid.

Har en sak som jag tänker på mer än nåt annat. Har nästan ångest för jag inte vet hur jag ska göra. Det är inget hemskt, men det är ju ändå en stor grej jag har på g. Men jag tvekar om jag klarar ev det, om jag har tid, om jag har råd, om det är rätt.. Tror inte ja ska skriva vad det är än för då blir det för verkligt. Måste ta ett samtal med speciellt utvalda först. Det är typ som när man köpte första bilen, fast värre på nåt sätt..

Aja, jag ska försöka ta det åt sidan så jag kan jobba idag. Anna kommer snart o vi har avsatt hela dagen 8---> för att jobba med våra konstruktionsprojekt. Måste bli klara snart så man har det ur vägen, även om inte inl. är förrän den 19:e. Ska ju göra ett antal ritningar med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback