tio veckor + idag + imorgon

Sen har jag sommarlov!!! Eller ja, lov och lov. Jag ska jobba ett tag först, men inte hela sommaren.. Då blir de lite cash.. Fick ju över 113 kr i timmen förra året så de kan ju inte va mindre..=) Men efter jobbandet kommer verkligen ledighet.. då ska jag ta de lugnt o bada o sola. Kanske åka på nån liten semester. samuel vill till tyskland.. men då måste man ha pengar. o då måste man stanna i ullared som ligger nästan på vägen. Jag vill åka till vimmerby eller södra västkusten.  om vi tar det senare kan man ju va rätt nära ullared..
Sen ska ja förhoppningsvis rida med såklart!

Jag klipppte mig i går. Ja JAG. Dom där frisörerna tar bara överpris på nåt alla kan. Vad gör dom i tre år? Jag klipper samuel och mig själv. Det enda som är svårt är o klippa i bak. Jag skulle aldrig färga hos en frisör om det inte var rea eller nåt.. Ja jag är snål.

Nu är det energidryck (beroende?) och överkurs-tenta-plugg. Tentan är imorgon. Sen är jag fri i tre lediga dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback