Just my luck

jaja, det har väl inte undgått så många att ja har fått problems. Bolero kanske inte blir min. iaf inte om två veckor och 5 dagar som det var tänkt. Ja är så himla rag o lessen för det här, så jag orkar inte ens skriva om det. Jag väljer istället att citera några utvalda sms jag fick angående detta. Tack. Det värmer.

Gerda " Ja linda är här så jag pratade med henne.Han är ett jävla dumhuvud! Hoppas han ångrar sig då. Gud va tråkigt."

Anna N " Men va fan.. Vecken typ! dä va ju inge roligt.. varför då? kram"

Karin " Mamma berättade om bolero.. Jag tycker så synd om dig så jag nästan började gråta när jag berättade för Partric. Många kramar till dig."

Helene " Va är han inte riktigt klok? inte roligt! kram"

Sara "Fan va taskigt! Men får han göra så? Vad säger dom på ridskolan då?  Låter ju helsjukt!"


Sen när jag pratade med Anna sa hon bara: neej. neej. neej. och jag fick säga jo och hon nej ett antal gånger till. Samuel blev först tyst. sen frågade han om det var sant. Det var nog ungefär då jag fattade jag med. typ en haltimme efter linda ringde. Usch säger jag bara. Känns inte ens kul att åka dit ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback