Kanske skulle köpa en lott..

Det känns liksom som att min otur snart (rent statistiskt sett) borde vända och att jag skulle ha tur med något istället. Om jag köper en trisslott varje dag nu så vet jag ju när turen vänder.. Jag har i alla fall tur i kärlek.

Jag satt på bussen nu och funderade på va man har för släkt egentligen. Jag fick reda på igår vad en släkting till mig gjort o blev skitsur. Man ska faan inte utnyttja folk bara för att dom är snälla och inte kan säga nej. (fast deras sambo ligger hemma med två barn och tredje kommer vilken sekund som helst, och man KANSKE helllre är hemma med henne) Om det inte är ett missförstånd tänker jag dumförklara den personen för alltid. Saker är inte gratis bara för att det är svart.

Nu är min internettid snart slut. Jag lovade mig själv att sitta till 8.15 sen måste jag ta tag i pluggandet. Åkte ju hit två timmar innen för att få nåt gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback