Längesen

man skrev här... Har ju vart hemma i åtorp o då har ja ju ingen dator.. Har försökt blogga med sms o mms, men de funkar ju inte.. Skit. De lär väl bli lite tomt här framöver med, eftersom ja ska va ute resten av veckan när jag är i skolan.

Aja. Nu har jag börjat måla i stallet, Det blir ganska bra faktiskt, Lite mer lila än jag tänkt mig, men det funkar det med. Sen ska samuel göra klart taket, och sen kan vi äntligen göra själva boxarna. Och sen kommer det roligaste av allt, att köra in spån o sätta upp alla saker. På lördag är det fem veckor kvar...=)
 
Nu ska jag snart gå ut o gå dagens timme. Måste hinna hem o duscha innan jag ska på ljusparty..=)

Kommentarer
Postat av: Gerda

Haha nej om det vore så väl.. Med den hyran lixom =) nej jag ska stå i västeräng, highridge hounds and horses stället.. jättefint! Fortfarande lite dyrt dock - 1700 i månaden.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback