Min helg

Jag har haft en kul, men kort helg. I lördags var det 30-årsfest. Väldigt lyckat och kul. Var i stugan och vi kunde vara ute och så..=) Sen på söndagen kom mamma, pappa o mats och kollade in mitt stall. Sen fikade vi o så.. trevligt..

Idag har jag varit i skolan. Jag sitter just nu och hoppas på att patric ska messa att jag kan åka med honom. om fem min måste jag gå på bussen annars..

Sen blir det ridning. De står hoppning på schemat, men jag ska fråga om ja kan få rida självständigt på bolero på andra sidan istället.. Vadå, de är ju min häst (nästan) och jag vill ju inte hoppa... Jag skulle hellre skritta honom en timme än o hoppa med nån annan.. Hoppas att jag får som jag vill..=)

Kommentarer
Postat av: Gerda

nu på söndag e det. kl 10 tror jag.. IHH =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback