Myggbett

Har fått ett på fingret. Sen har jag just nu två på min tå. Skitstora! Och jag vaknade innan fem imorse av att de kliade så. Fast jag hade sovmorgon till halv åtta. Så låg man där o kunde inte somna om. Sen när jag skulle upp så försov jag mig.. Bra.

Fick ha min lilla häst igår. Det var kul..=) Gick iofs mest  o kollade på vad de andra gjorde.. Men det var kul att få rida lite som man ville. Vissa dagar kan jag inte fatta att det är sant, och andra känner jag "shit, hur ska det gå..." Men jag väntar ändå på att verkligheten ska komma ikapp mig.

Nedräkningen till sommarlovet pågår för fullt.. Med idag är det 12 dagar varav två tentadagar och två utedagar. Det är inte så mycket egentligen. Det värsta blir att plugga till ekonomitentan. Känns inte så spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback