skit

Jag hatar folksam. De måste vara de mest idiotiska människorna som finns. Bara för man inte har kvitto på nåt man har köpt så kan man väl för faan ha haft sakerna. Sen går det tydligen inte alls bra om man skickar in ett intyg på att nån har installerat sakerna åt mig. Man tror på vittnen i rättegångar om mord, men inte när det gäller såna här allvarliga saker som att jag vill ha pengar från mitt försäkringsbolag. Jag kommer under mitt liv betala flera hundra tusen till alla jävla försäkringar man måste ha och jag kan inte få tillbaka typ 5000. Va faan ska jag ha helförsäkring på om man inte får nåt för de? Jag är så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen.

Så hör man hur andra bolag (vet inte vilka tyvärr) betalar ut 18000 för en bil som var värd 5000 max. O samuels knä är totalt förstört i stort sett, men han får inte heller några pengar. Jag ska byta försäkringsbolag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback