Störigt

Kom hit kvart i åtta. För att börja kvart över. Sitter o väntar en halvtimme på läraren. Så kommer han inte i alla fall! O näste lärare kommer kvart över tio. Så sitter massa i min klass o klagar på att dom kunde gått upp senare och att det är så jobbigt att börja åtta.. Men ni kan ju för F-N gå upp halv åtta o hinna ändå, det är inte tidigt. Det är sovmorgon. Jag gick upp 05.40 i onödan. Det är tidigt. En del vet inte vad de klagar på.. 

Så nu får jag sitta o glo i en o en halv timme. För jag har inte några böcker med mig. För jag hade inte räknat med håltimme. Effektivt. Så kommer med all säkerhet den här missade föreläsningen läggas in nån gång under nästa vecka som var min lyxvecka med bara en skoldag.. 

Oj va jag klagar.. Men det är bra irriterande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback